66 10 10 00 - Vi sitter klare til å hjelpe

Service

Verdt å vite om service

Angrerett

Om du skulle ombestemme deg eller angre kjøpet ditt, har du alltid 14 dagers angrerett fra leveringstidspunktet. Da tar du kontakt med oss, så finner vi en løsning. Produktet må evt. returneres i samme stand, som da det ble levert.

 

Spørsmål til bruken av ditt produkt?

Hvis du har spørsmål relatert til bruken av produktet, så er det naturligvis bare å kontakte oss. Du må også gjerne ringe direkte til våre leverandørers telefonsupport, hvor det sitter produktspesialister klare til å hjelpe deg.

 

Du kan finne en liste over leverandørenes telefonsupport her.

 

Problemer med ditt produkt?

Hvis du opplever feil eller problemer med ditt produkt, vil vi veldig gjerne hjelpe deg. Før du henvender deg til oss, er det imidlertid noen ting du kan gjøre selv. Du kan kanskje spare både tid og penger som ellers ville gått til en evt. reparasjon. Du kan f.eks se om problemet står beskrevet under vår ”spørsmål og svar”-side, og prøve å løse det selv ved hjelp av veiledningen.

 

Hvis du ikke kan løse problemet ut fra ovenstående, er det bare å ringe og feilmelde produktet hos oss på tlf 66101000.

 

Det vil være til stor hjelp for våre servicemedarbeidere, om du på forhånd vet;

- Hva  får feilen til å skje? (Bestemte tastetrykk, programmer m.m.)

- Er feilen konstant eller periodisk?

 

Serviceavdelingens åpningstider:

Mandag – torsdag: 08 – 18

Fredag: 08 - 16

Lørdag: 11 - 16

 

Løpende vedlikehold

Vi har samlet en rekke vedlikeholdstips, så du løpende kan pleie dine produkter og dermed have nytte av dem i mange år.

 

Reklamasjonsrett

Det er 5 år reklamasjonsrett på alle produkter gjeldende fra den dagen du får det levert. Hvis du har en feil på produktet ditt som faller under reklamasjonsretten, skal du henvende deg til oss på telefon 66101000.

 

Obs: Unntak er batterier og andre deler som har kortere forventet levetid.  Her er det som regel 1 år reklamasjonsrett i stedet.

 

Reparasjoner

Vårt mål er at alle reparasjoner skal utføres innen rimelig tid. Du er velkommen til å kontakte oss hvis du har spørsmål til reparasjonen.

 

Hvis det i forbindelse med feilsøking på ditt produkt IKKE blir konstatert noen feil, eller feilen faller utenfor dekningen du har, kan du bli fakturert for undersøkelse samt frakt av produktet.

 

Om produktet inneholder harddisk, flashkort eller annet minne, vær obs på at all data kan gå tapt i forbindelse med reparasjon.

Om L’EASY

Det er mer enn 30 år siden vi tok imot den første ordren på telefon, og siden har det gått sterkt. Internett har gjort det enkelt, og handler du hos L'EASY blir det enda enklere. Hver eneste dag kjører vi nemlig ut elektronikk og hvitevarer til nordmenn over hele landet.

Les mer om L’EASY >>